Forum Razem byŠ Strona G│ˇwna Razem byŠ
Ogˇlnopolskie forum dyskusyjne dla wszystkich zakochanych :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

dokladnie- Dirty Dancing moze byc tylko jeden!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Razem byŠ Strona G│ˇwna -> Parŕ s│ˇw na dzie˝ dobry...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Dobry duszek



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 2:15, 09 Kwi 2014    Temat postu: dokladnie- Dirty Dancing moze byc tylko jeden!

Wiec skoro Towja mama cierpi, to brac bioptron i....
[link widoczny dla zalogowanych]
kurcze jakby co to ja sie ogolic nie dam! wiecie ja już zgłupiałam, czytam artykuły na necie i pisze że brzuch powiększa sie dopiero w 8-12 tc?!?!?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz bior─Ö przez 5 pierwszych dni tygodnia 75mg w sobot─Ö i niedziel─Ö 100mg. [link widoczny dla zalogowanych] Od dzisiaj zaczynam je bra─ç, wi─Öc zobacze, jak to dzia┼éa na szcz─Ö┼Ťcie Gynalginu jest tylko 10 tabs├│w.
Masz rację nie ma na co czekać ale strach jest. Pozdrawiam przy prawidlowym napinaniu miesni juz w polowie drugiej serii ze mnie cieknie po skonczeniu jestem cala spocna i czuje ze zyje Twoja blizna jest plaska czy troche wypukła? I Kama dobrze mówi, lepiej nie czytać i się nie nakręcać. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam 19 lat, mam 164 i waze 60 kg mam bulimie od 4-5 lat stracilam wiare w to ze to sie kiedys skonczy i o mnie to tyle Pełna symbioza. [link widoczny dla zalogowanych] agem---bezplatny-masaz-leczniczy--akupresura--moksa_12026.ph p . o nie!!! ,przejrzyscie ulożone tematy.Każdy temat opracowany z dużo iloscia informacji i fotek.Twój post nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi! Stój 3 godziny na głowie to ci sperma do samego gardła spłynie. No, to drugi dzień nam mija!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Artur Gadowski - Dajesz mi siłę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Człowieku przeciez chodziło tu o Xawieraa i Fabienne i Vinceta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaro┼Ťnieta juz jak ma┼épa (strajk po stracie pani Dominiki) zdecydowa┼éam si─Ö.
nie mowie o sobie ale nie udawajmy takich swietoszk├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Malo jest ladnych dziewczyn, zajmujacych sie modelingiem we Francji? [link widoczny dla zalogowanych] Witam.
oraz jest do wydrukowania po adresem: poza tym jest duże nagromadzenie efektów 3D. Oczyszczanie maualne jest najlepsza opcja na glebokie pory i zaskorniki. jadac tam w ciemno, trzeba byc wytrwalym, miec wydrukowana sterte podan i cv i latac szukac. Jeszcze tydzień czekania. [link widoczny dla zalogowanych]
To nie nasza wina. Ponad to jak przynajmniej wyczyta┼éam w necie ten lekarz mia┼é praktyki i samego Ilizarowa, gostka kt├│ry wymy┼Ťli┼é t─ů metod─Ö wyd┼éu┼╝ania. dzie┼ä 1- plucie krwi─ů, silny b├│l, ale zabra┼éem pyralgin─Ö i spoko. racuszku, my dali┼Ťmy ma┼éemu jeszcze jedn─ů szans─Ö w ┼╝┼éobku. ------------------------------------------ ................30-209 Krak├│w ul.Kr├│lowej Jadwigi 103 A.................... Ja polecam bo wiele razy stosowa┼éam i naprawd─Ö pomaga.
3x dziennie to pomaga
[link widoczny dla zalogowanych]
Algi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W zasadzie to powinnam jeszcze doda─ç, ┼╝e:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziwczyny. Daj namiar z g├│ry dzi─Öki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na te moje piekne pasemka - z przewaga jasnego po┼éozy┼éam popielaty blond Loreal. [link widoczny dla zalogowanych] zaraz ide sobie kupi─ç specjale plasty takie prze┼║roczyste bo jade w gory i nie wiadomo czy nie wskocze do jakiegos jeziorka a im├│j p─Öpek wygl─ůda tak $licznie...nie jest nic opuchniety ani nawet roszke czerowny!
to niech dalej podrywa. Ale porozmawiaj z nim, mnie zale┼╝a┼éo na czasie wiec dlatego wszystko szybko za┼éatwiam prywatnie Dzi─Öki za poprawienie Dadz─ů wam kilka chwil rado┼Ťci, a potem.... Tak, tak jak tu zdoby─ç adres mailowy takiego przystojniaka w sutannie mam na parafii te┼╝ takiego ca┼ékiem, ca┼ékiem i ch─Ötnie bym sobie pokorespondowa┼éa z nim A mo┼╝e Ullu┼Ť┼Ť co┼Ť nam doradzi Ona jest najbli┼╝ej tych spraw i jak ju┼╝ zd─ů┼╝y┼éy┼Ťmy si─Ö przekona─ç wie baaaaaaardzo wiele Dzi─Öki Ullu┼Ť za info i dzi─Öki ULLA za topik [link widoczny dla zalogowanych]
e-mail: jest super nie zawsze bo bym sklamala, sa klotnie jak to w zwiazkach. w takim razie lubie Mia┼éam ┼Ťwietnego chirurga, kt├│ry od pocz─ůtku do ko┼äca utrzymywa┼é ze mn─ů kontakt. a pozatym teraz jest u nas modny kolczyk pod jezykiem... 90-60-90 to teoretycznie idea┼é pi─Ökna, ale nie ka┼╝da kobieta z takimi wymiarami b─Ödzie si─Ö czu┼éa dobrze...zw┼éaszcza taka, kt├│ra zawsze mia┼éa spore piersi (wi─Öksze od brzucha ) i du┼╝y ty┼éek - nagle poczuje, ┼╝e czego┼Ť jej brak Do jakiejkolwiek wagi, rozmiaru, wymiar├│w nie d─ů┼╝ysz najwa┼╝niejsze, ┼╝eby by┼éa zachowana jaka┼Ť rozs─ůdna proporcja i ┼╝eby sad┼éo si─Ö nie wylewa┼éoKwadratowy 90 cm to nie du┼╝o, ale je┼╝eli to zwisaj─ůcy kawa┼éek mi─Ösa (sad┼éa)i tak nie b─Ödzie ┼éadnie wygl─ůda─ç. witam wszystkie odchudzajace sie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja si─Ö nie boj─Ö paj─ůk├│w ale to co si─Ö dzieje u mnie na jesie┼ä przyprawia o g─Ösi─ů sk├│rk─Ö..dooko┼éa domu mam iglaki a pomi─Ödzy nimi setki paj─Öczyn a na nich setki gruba┼Ťnych, wypasionych, oooolbrzymich zdaje si─Ö, ┼╝e krzy┼╝ak├│w...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pisz─Ö ksi─ů┼╝ke.
[link widoczny dla zalogowanych]
aga0211 ja po wyci─ůgni─Öciu dren├│w, i takiej ┼╝y┼éki kt├│ra trzyma┼éa ranke mia┼éam tylko cienk─ů kreseczke, a jak odpad┼éy strupki to lizna sie rozszerzy┼éa i zrobi┼é─ů czerwona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
UFFFF!!
[link widoczny dla zalogowanych]
http://virgin.net.pl/index2.php
[link widoczny dla zalogowanych]
przebijanie kolczyka wcale nie boli tak bardzo a przynajmnjeij mnie....mnie bolalo tylko wbicie igły w pepek a potem jush nic...wiec jesli nie mash jescze kolczka to poleacam!!

wiesz .. [link widoczny dla zalogowanych] staramy si─Ö od roku o dzidziusia i nic, podczas bada┼ä jakie┼Ť 3 miesi─ůce temu wysz┼éa mi w┼éa┼Ťnie ta wysoka prolaktyna i zacz─Ö┼éam si─Ö leczy─ç
manius30 A co do wysi┼éku fiz. Mozna uniewa┼╝ni─ç mal┼╝e┼ästwo, gdy: i wi─Öcej ruchu Zebrali┼Ťmy si─Ö, pojechali┼Ťmy do szpitala na Inflanckiej w W-wie po czym szanowny Pan Dr zbada┼é mnie, stwierdzi┼é,┼╝e por├│d ju┼╝ si─Ö zacz─ů┼é i....da┼é mi karteczk─Ö z adresami szpitali, bo nie mieli wolnej sali!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
POLECAM! tez swojego czasu szukałam chętnych do biegania albo zapisania sie gdzies na siłkę ale zaczęłam wojaże w domku a dlaczego wszyscy sa pzrekonani ze ja jestem oszustka ktora naciaga ludzi? pozdrawiam. Trzymam kciuki dziewczyny i czekam razem z Wami, buziaki dla Was x Ja tez mam drętwienie małego palca lewej ręki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Latwo sie przechodzi glodowke jak sie czlowiek przygotuje, nie warto isc na skroty.
Pieknie wyprostowane wlosy, odzywione ampulka Oleo Fusion, swietnie podcieniowane wlosy.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Razem byŠ Strona G│ˇwna -> Parŕ s│ˇw na dzie˝ dobry... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin